Toimitus- ja maksuehdot

Verkkokauppaostosten käsittely

Tavoitteenamme on käsitellä ostoksesi mahdollisimman nopeasti. Ellemme muuta ole ilmoittaneet, tilauksesi käsitelty kestää yleensä 1–3 arkipäivän kuluessa. Ostoksesi muuttaminen ostotapahtuman jälkeen ei pääsääntöisesti ole mahdollista eikä siihen voi yhdistää toista ostosta tai tilausta. Tilauksesi käsittelyyn liittyen voit aina ottaa yhteyttä meihin (info@31.217.196.220).

Toimitustavat

Käytämme Postin toimituspalveluja ja toimitamme tuotteet toistaiseksi vain Suomeen. Vaihtoehtoisesti voit myös itse noutaa tuotteet BraEvan kotikaupasta Naantalista. Käytössäsi on alla esitetyt toimitusvaihtoehdot ja niiden hinnan näet verkkokaupan kassalla. Tilauksesi saapuu sinulle yleensä 4–6 arkipäivän kuluessa .

Pikkupaketti – Pienen paketin toimitus postilaatikkoon

Tilauksesi toimitetaan ympäristövastuullisesti postilaatikkoon tai -luukkuun muun postin mukana kaikkialla Suomessa. Voit seurata paketin kulkua OmaPosti-sovelluksella

Pikkupaketti soveltuu hyvin kokonsa puolesta alusasusetin tai maksimissaan kolmen-neljän rintaliivin samanaikaiseen toimitukseen. Pikkupaketti saa olla kooltaan enintään 35 x 25 x 3 cm ja Posti lupaa toimittaa Pikkupaketin perille 2–3 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainitusta).

Postipaketti – Hae paketti automaattista tai postista. 

Tilauksesi toimitetaan ympäristövastuullisesti koko Suomeen. Paketit ovat perillä arkisin pääsääntöisesti päivässä. Seuraa paketin kulkua OmaPosti-sovelluksella – saat viestin, kun voit hakea sen. Käytössäsi on kotimainen ja Suomen laajin noutopisteverkosto.

Postipaketti soveltuu hyvin kaiken kokoisten tilausten toimitukseen. Pienet ja suuret määrät toimitetaan sinulle haluamaasi noutopisteeseen, jonka pääset valitsemaan verkkokaupan kassalla.

Kotipaketti – Kotiinkuljetus valittuna ajankohtana

Toimitamme ympäristövastuullisesti, sovittuun aikaan. Valitse toimitusaika linkin kautta jaettavasta kalenterista. Voit seurata paketin kulkua OmaPosti-sovelluksella.

Kotipaketilla saat tilauksesi suoraan kotiisi Postin toimittamana. Posti on yhteydessä sinuun sopivan toimitusajan sopimiseksi.

Nouto kotikaupasta – Nouda sovittuna ajankohtana

Tule noutamaan tilauksesi kotikaupasta Naantalista ja noudon yhteydessä voimme yhdessä varmistua, että tilaamasi tuote istuu koon puolesta parhaalla mahdollisella tavalla. Samalla pääset tutustumaan kaikkiin BraEvan tuotteisiin.

Muista täyttää omat tietosi oikein verkkokaupan kassalla. Posti säilyttää paketteja seitsemän vuorokautta noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, minkä jälkeen pakettisi palautuu takaisin meille. Myöskin Postin toimipisteestä noutamaton paketti palautuu takaisin meille. Näissä tapauksissa joudumme veloittamaan sinulta käsittelykulun, joka on 9 €.

Maksuehdot

Verkkokauppa-ostostesi maksamiseen käytössäsi on alla esitetyt vaihtoehdot. 

 

Voit käyttää maksamiseen myös lahjakortteja lisäämällä siinä olevan koodin kassalla tilaukseesi. Lahjakorttikoodia ei kuitenkaan voida lisätä tilauksellesi jälkikäteen. Maksaessasi lahjakortilla voit edelleen lisätä alennuskoodin tilauksellesi.

Käyttämämme hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä ja voit käyttää yhdelle ostokselle vain yhden hyvitys- tai alennuskoodin. Hyvitys- ja alennuskoodeja ei voi hyvittää rahaksi tai uudelle koodille, mikäli sinulta jää siitä osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. Verkkokaupassamme voit käyttää vain BraEvan omia alennuskoodeja. Mikäli hyvitys- ja alennuskoodisi ei toimi, otathan yhteyttä meihin.

Alennus- ja tarjouskampanjoiden voimassaoloaika ja muut ehdot ovat aina tapauskohtaisia, ja ostoksesi hinta määräytyy aina voimassa olevien ehtojen mukaisesti.

Maksupalvelutarjoaja 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839–7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839–7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Maksun palautus

Palautus maksetaan käyttämäsi maksuvaihtoehdon mukaan, kun tilaamasi tuotteen palautus on käsitelty. Pyrimme aina käsittelemään palautuksesi ja siirtämään rahan sinulle takaisin mahdollisimman nopeasti, mikä yleisimmillään kuitenkin kestää 7–14 arkipäivää. Ostoksesi palautus voidaan tehdä kokonaisena tai osittaisena. Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset toimituskulut.

Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Autamme sinua mielellämme kaikissa asioissa, verkkokauppaostoksissasi tuotetiedusteluissa, kotikutsuasioissa jne. Palvelemme sinua parhaiten sähköpostitse osoitteessa info@31.217.196.220.

Emme vastaa mahdollisten ylivoimaisten esteiden (Force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, vahingoista tai muista tekijöistä.

Tuotteen palautus- ja vaihto-ohjeita löytyy tästä linkistä.